המלצות
"הרגעים הקטנים, הדיוק בפרטים, היחס אישי - אלה הדברים שהופכים טיפול מניקור לחוויה שחוזרים אליה שוב ושוב."
"כי מניקור טוב רואים -
אבל חוויה טובה מרגישים"
"בין אם את מגיעה לטיפול או לומדת בקורס, המטרה שלי אחת: לתת חוויה אישית, מקצועית, בלתי נשכחת."
"סבלתי מיובש וסדקים בכפות הרגליים והטיפול של נטלי פשוט הציל אותי. הפדיקור אצלה הוא שילוב מושלם בין אסתטיקה להיגיינה וטיפול יסודי. מומלץ בחום לכל מי שמחפשת פדיקור מקצועי באמת"
"סיימתי אצל נטלי קורס בניית ציפורניים ומעבר לטכניקות הבנייה, למדתי להבין לעומק את האנטומיה של הציפורן. היא מלמדת איך לעבוד נכון עם תבניות ואיך להגיע לגימור מושלם. יצאתי עם ביטחון אמיתי להתחיל לעבוד"
"מעבר למקצועיות ולחומרים האיכותיים , הקליניקה של נטלי היא מרחב נשי ומכיל. תמיד כיף להגיע אליה, לקבל יחס אישי ולצאת עם מראה יוקרתי ומוקפד"
"חיפשתי המון זמן מישהי שתדע לעשות בנייה אנטומית נכונה וטבעית, ואת פשוט קסם. העבודה הכי יפה ומקצועית שיצא לי לעשות"
"סבלתי מציפורניים חלשות ושבירות, ונטלי ידעה בדיוק אילו חיזוקים ותיקונים לעשות כדי שהן יראו מעולה. היא משתמשת בחומרים איכותיים ורואים את ההבדל מיד"
"נטלי, את אלופה! הבנייה הכי טבעית ומדויקת שעשו לי. לא ראיתי רמת גימור כזאת מעולם, הכל פשוט מושלם"
"נטלי מלווה אותי בטיפול בפטרת הציפורניים בסבלנות ובמקצועיות רבה. היא משלבת טיפול יסודי עם מראה אסתטי, וזה עושה את כל ההבדל"

